  • 1. Data: 2009-11-16 18:36:13
    Temat: długie zwolnienie chorobowe
    Od: "Ika" <i...@p...onet.pl>

    witam
    chciałam zapytać czy 182 dni chorobowego można mieć w roku kalendarzowym?

  • 2. Data: 2009-11-16 18:39:17
    Temat: Re: długie zwolnienie chorobowe
    Od: "Ika" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ika" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > chciałam zapytać czy 182 dni chorobowego można mieć w roku kalendarzowym?
    >tzn.
    jesli do końca roku mam 2 miesiące zwolnienia, to w przyszłym roku
    kalendarzowym liczy sie od nowa, czy jako dalszy ciąg az do pół roku?

  • 3. Data: 2009-11-17 07:52:51
    Od: "pjk" <p...@p...fm>

    > Użytkownik "Ika" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jesli do końca roku mam 2 miesiące zwolnienia, to w przyszłym roku
    > kalendarzowym liczy sie od nowa, czy jako dalszy ciąg az do pół roku?

    dotyczy tej samej przyczyny niezdolności, "bez względu na rok kalendarzowy" lub
    rok rozumiany jako 12 miesięcy.
    bieg tego okresu kontynuuje się, jeżeli przerwa między poprzednią, a ponowną
    niezdolnością do pracy nie przekracza 60 dni -spowodowana ta sama choroba.