  • 21. Data: 2002-08-12 14:12:27
    Temat: Re: (długie) Można bić byle nie zabi
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jacuo <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj38oi$dst$...@n...tpi.pl...

    > O ile wiem bzdura - Przy przesluchaniu prokurator ma obowiazek
    poinformowac
    > o mozliwosci zastrzezenia danych osobowych -
    > sprawca zna tylko imie i nazwisko, inne dane sa do wiadomosci policji,
    > prokuratury i sadu ....

    O ile wiem bzdura - wialokrotnie byłem przesłuchiwany i nigdy nie
    informowano mnie o mozliwosci zastrzezenia danych osobowych. Zresztą szeroko
    znane są wpadki z wyciekiem danych świadka incognito (sic!), więc w zwykłej
    sprawie tym bardziej nie ma na co liczyć.

    Alek

  • 22. Data: 2002-08-12 21:53:07
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2002 16:12:27 +0200, "Alek" <a...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >Zresztą szeroko znane są wpadki z wyciekiem danych świadka
    >incognito (sic!), więc w zwykłej sprawie tym bardziej nie
    >ma na co liczyć.

    Nie jest niczym nowym, iż poufne informacje organów śledczych
    przeciekają m.in. do dziennikarzy "GW" co już nie raz można było na
    własne oczy zobaczyć. W zapewnienia Prokuratury o możliwości
    zastrzeżenia danych osobowych nie upatrywałbym swojego bezpieczeństwa.

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org

  • 23. Data: 2002-08-14 19:29:57
    Od: "Zb.Drwiega" <l...@w...pl>

    Krzysztof Krajewski wrote:

    > Nie jest niczym nowym, iż poufne informacje organów śledczych
    > przeciekają m.in. do dziennikarzy "GW" co już nie raz można było na
    > własne oczy zobaczyć. W zapewnienia Prokuratury o możliwości

    Masz żal do GW, że jest tak dobra,że potrafi nawet "wypuścić" poufne
    wiadomości z "organów ścigania :->", czy o to,że "organy" są tak słabe?

    Chyba GW ci nie zagraża? Więc skąd ten przykład w tym kontekście?

    Green_Lin