  • 1. Data: 2002-07-12 17:54:49
    Temat: długi a przejęcie nieruchomości
    Od: "Aleksandra Dudek" <d...@r...pl>

    Witam,

    niedawno zamknęłam ze stratą działalność gospodarczą. Pozostały mi długi (w
    tym VAT). Obecnie jedynym moim dochodem jest zasiłek chorobowy.
    Nieruchomość, w której mieszkam po śmierci mojego męża jest również
    własnością moich dorosłych dzieci (z tytułu spadku). Czy wierzyciele mają
    prawo zająć tą nieruchomość?

    pozdrawiam
    ola

  • 2. Data: 2002-07-13 07:07:54
    Temat: Re: długi a przejęcie nieruchomości
    Od: "Ewa " <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Aleksandra Dudek <d...@r...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > ola
    > Jesli twoi dłużnicy uzyskają sądowy nakaz zapłaty to komornik moze zająć
    twoją własność, ruchomą i nieruchomą. Jezeli nie przeproadziłas sprawy
    spadkowej to będziesz musiała i oczywiście część przypadająca na dzieci jest
    bezpieczna.
    Pozdr. Ewa.

  • 3. Data: 2002-07-15 10:53:58
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Aleksandra Dudek"
> [...]
    > Nieruchomość, w której mieszkam po śmierci mojego męża jest również
    > własnością moich dorosłych dzieci (z tytułu spadku). Czy wierzyciele mają

    To zalezy CZYJE sa te dlugi.
    Jesli zmarlego meza, wchodza "w mase spadkowa".

    Boguslaw