  • Data: 2003-05-13 13:39:08
    Temat: Re: developer - forma
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik g...@o...pl napisał:

    > ROTFL: czytaj uważnie. :-)
    > Napisałem wyraźnie - "ze spółek pr. handlowego".

    Ok. Wymień spółki kapitałowe nie bedące spółkami prawa handlowego...

    Chociaz jedną...

    > "tylko spółka kapitałowa" - patrz wyżej.
    > Pytanie było o ew. ograniczenie dopuszczalnych form; Faktycznie może takowe nie
    > istnieć. Co do "chłopskiego rozumu" chodzi o bezpieczeństwo obrotu. Osobiście
    > nie wyobrażam sobie inwestora - s-ki cywilnej... (Ale może mam coś z
    > wyobraźnią).

    No cóz.. z wyobraźnia to uciebie ok, nawet lepiej niz ok, bo stworzyłes
    spólki kapitałowe nie podlegające pod KSH. Gratulacje!
    Z taka orientacja w formach działalności gospodarczej może lepiej nie
    wdawaj sie w dyskusje, co?

    A co do bezpieczeństwa obrotu - poprosze o jeden rzeczowy argument.

    Bo np. Niemcy wola współpracować w Polsce z firmami osobowymi.
    Sama znam dwa przypadki gdy spółka z o.o eksportuje wyroby za
    pośrednictwem spółki osobowej bo z z o.o Niemcy nie chca gadać.
    Partnerem do rozmów jest Herr Kowalski, jakas tam spółka ABC niewiele
    jest warta.

    Pomijam fakt że inwestor to każdy kto buduje, niekoniecznie na sprzedaż.
    Sugerujesz że spółki cywilne i osoby fizyczne nie sa inwestorami?
    A co jeżeli budują sobie siedzibę? Nie sa inwestorem?
    Nie mówiac juz o tym że nic nie stoi na przeszkodzie żeby spółka osobowa
    albo przedsiębiorca - osoba fizyczna budował na sprzedaż.
    A jak kupie ziemie i zaczne stawiac sobie na niej chałupkę to czym
    jestem w świetle prawa? Primabaleriną?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk