  • Data: 2003-05-14 13:27:17
    Temat: Re: developer - forma
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik g...@o...pl napisał:
    > ..

    > Dziękując za ciekawe informacje dot. preferencji niemieckich przesiębiorców i
    > pozostawiając bez komentarza sugestię co do tematów, jakie wolno mi poruszać

    Umiejetność poruszania sie po wątkowaniach jest sztuka dla Ciebie
    niedostepna, jak widzę. Czytanie ze zrozumieme takoż.

    No chyba że masz rozdwojenie jaźni i raz jesteś KG a raz Łukasz. Innej
    mozliwości nie widzę.

    Pomijam fakt że po rzeźnicku tniesz nagłówki nagłówki cytatów i w końcu
    sam juz nie wiesz co kto do kogo mówił. To nic dziwnego - jak ja bym tak
    chlastała to tez bym sie nie mogła połapać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl