    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 13 May 2003 10:43:53 +0200
    Sender: Jaroslaw Matejczuk <J...@j...net>
    From: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>
    Subject: Re: developer - forma

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:223f.000001d8.3ebf97ac@newsgate.onet.pl...
    > ROTFL: czytaj uważnie. :-)
    > Napisałem wyraźnie - "ze spółek pr. handlowego".

    > "tylko spółka kapitałowa" - patrz wyżej.
    > Pytanie było o ew. ograniczenie dopuszczalnych form; Faktycznie może
    takowe nie
    > istnieć. Co do "chłopskiego rozumu" chodzi o bezpieczeństwo obrotu.
    Osobiście
    > nie wyobrażam sobie inwestora - s-ki cywilnej... (Ale może mam coś z
    > wyobraźnią).

    deweloperem może być każdy, wynika to ze swobody prowadzenia działalności
    gospodarczej, która nie nakłada na ten rodzaj działalności żadnych
    ograniczeń,
    a więc może to być osoba fizyczna jak i każda spólka osobowa np. jawna, czy
    cywilna
    w Warszawie dużym deweloperam jest np. archidiecezja warszawska, ani to
    spółka ani
    osoba fizyczna a buduje juz drugi biurowiec w mieście,
    to taki przykład, że każdy może,
    pzdr,
    JarekM