  • 11. Data: 2005-01-17 08:13:18
    Temat: Re: czytelny podpis
    Od: #Techdan# <t...@o...pl>

    Użytkownik Janusz napisał:
    > I teraz - po obejrzeniu tego programu - tak myślę dlaczego tej pani
    > zależało na czytelnym podpisie a nie chciała by był również nieczytelny ?
    > Co myślicie na ten temat ?
    > JanuszHr

    miedzy innymi dlatego mecze sie z dluzszym podpisywanie dokumentow, gdyz
    stosuje imie+nazwisko+parafka. W ten sposob i jest "czytelny" podpis i
    "podpis" :)

  • 12. Data: 2005-01-17 08:48:48
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    januszek wrote:

    > Mylicie pojecia: podpis oraz wlasnorecznie napisane imie i nazwisko. Tego
    > drugiego wymaga poczta.
    >
    > j.

    Ja tez zawsze gdy ktos sobie wymysli "podpis czytelny"
    mowie - "nie posiadam czegos takiego" i
    albo rezygnuje, albo wypisuje "drukowanymi literami"
    Imie i nazwisko a pod tym podpis.

    Boguslaw

  • 13. Data: 2005-01-17 09:53:00
    Od: AdamS <a...@b...webpark.pl>

    > prawdę.Ktoś w banku go oszukał.A dalczego tak twierdzę a no dlatego ,że 3
    > lub 4 lata temu załatwiałem w banku pewną sprawę finansową ,i sprawa ta
    > trochę była podobna do tej bo również chodziło o dawanie pewnych zleceń
    > przez dłuższy czas ale każdorazowo.Przy podpisywaniu umowy i pierwszego
    > zlecenia doszło między mną a panią do różnicy zdań na temat podpisu.Pani
    > wymagała czytelnego podpisu a ja powiedziałem ,że nigdy niczego ani żadnego

    Nie wiem jak jest w innnych bankach ale w moim wszystkie dokumenty
    muszą być podpisane zgodnie ze wzrorem podpisu, który złożyłem w w
    chwili zakładania konta. Mało tego, podczas składania podpisu jestem
    każdorazowo informowany aby był to podpis zgodny ze wzorem.
    Ale żeby nie słodzić o tym banku to wady też ma :)

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 14. Data: 2005-01-17 16:48:01
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    bo wrote:

    > Ja tez zawsze gdy ktos sobie wymysli "podpis czytelny"
    > mowie - "nie posiadam czegos takiego" i
    > albo rezygnuje, albo wypisuje "drukowanymi literami"
    > Imie i nazwisko a pod tym podpis.

    Ja mam na odwrót... "czytelny podpis poproszę" "...." "Panie! Czytelny
    miał być!!!" ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 15. Data: 2005-01-18 08:25:56
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Massai wrote:

    > Ja mam na odwrót... "czytelny podpis poproszę" "...." "Panie! Czytelny
    > miał być!!!" ;-)

    Medycyna zna rozne przypadki.

    Boguslaw