  • 1. Data: 2005-01-16 19:16:27
    Temat: od kiedy nie muszę pojawiać się w pracy?
    Od: "Feliks" <f...@w...pl>

    W podaniu o rozwiązanie umowy o pracę na mocy porozumienia stron napisałem,
    żę: proszę o rozwiązanie umowy z dniem 07.02.2005 r. (poniedziałek).
    Pytanie - czy oznacza to, że w kończę pracę w piątek 04.02.2005 czy jednak w
    poniedziałek ciągle jeszcze jestem pracownikiem ?

  • 2. Data: 2005-01-16 20:14:58
    Temat: Re: od kiedy nie muszę pojawiać się w pracy?
    Od: "ANIA" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Feliks" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poniedziałek ciągle jeszcze jestem pracownikiem ?
    >
    > Hmm. mnie uczyli ze okres wypowiedzenia liczy sie od soboty wiec
    poniedzialek juz jestes wolny.. Zalezy tylko jaki okres wypowiedzenia Cie
    obowiazuje
    AniaM

  • 3. Data: 2005-01-16 21:08:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Feliks" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jesteś pracownikiem do północy z 7/8 lutego.

  • 4. Data: 2005-01-17 01:14:15
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    ANIA wrote:

    > poniedzialek juz jestes wolny.. Zalezy tylko jaki okres wypowiedzenia Cie
    > obowiazuje
    > AniaM

    Wygląda na to, że zgodzili mu się na to porozumienie stron na jego
    warunkach. Zatem...o jakim okresie wypowiedzenia piszesz?
    --
    MArta
    m...@N...pl