  • 1. Data: 2005-01-16 17:36:31
    Temat: organizacja charytatywna
    Od: "beee" <b...@b...com>

    Chcialbym pomoc dziecia i bezdomnym. Moge zbierac pieniadze od ludzi i
    przekazywac je potrzebujacym, bez jakiegos zezwolenia?
    Jesli mi jest potrzebnie pozwolenie to od kogo? Za ile? I co musze posiadac?
    Firme ?

  • 2. Data: 2005-01-16 20:08:55
    Temat: Re: organizacja charytatywna
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Sun, 16 Jan 2005 18:36:31 +0100, beee napisał(a):

> [...]
    > przekazywac je potrzebujacym, bez jakiegos zezwolenia?
    > Jesli mi jest potrzebnie pozwolenie to od kogo? Za ile? I co musze posiadac?

    Organizacji charytatywnych w Polsce jest tyle ile ziaren piasku na Sacharze
    więc jak masz pieniądze to daj.Chętnych do zbierania jest dużo ,mniej do
    dawania. /dziwne prawda?/ a może nie ?
    JanuszHr

  • 3. Data: 2005-01-16 20:11:52
    Od: "beee" <b...@b...com>

    Ale mi chodzi czy takie branie pieniadzy od ludzi jest ok z prawem