eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu? › Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
  • Data: 2005-08-04 12:26:48
    Temat: Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Harry wrote:
    > no a skad wiesz ze nie ma w regulaminie sklepu obowiazkowego zdania
    > plecaka do przechowywalni,
    regulamin sobie może wisieć, co najwyżej jak ładna ozdoba

    > wchodzac na teren obiektu zgadzasz sie z jego
    > regulaminem, wiec twoje odmowy zdaja sie na nic, bo wchodzisz w prawdzie
    > na powszechnie dostepne miejsce, ale mimo wszystko na teren prywatnego
    > sklepu.
    A kto ci powiedział, że się zgodziłem.
    Niezgodziłem się z nim w 100%. Mam to gdzieś na ścianie napisać przed
    wjeściem?

    > Ochroniz moglby cie zatrzmac przy wyjsciu i wezwac policje i ty
    > nic nie moglbys zrobic zeby odejsc wczesniej, bo ochroniz nie ma prawa
    > cie przeszukac wiec na sile poczekalby na policje i kto wiecej czasu
    > straci, on gdzie i tak jest w pracy i tam musi siedziec , czy ty
    > wchodzacy po bulke i czekajacy na policje 45 minut ;)

    Przy wyjściu tak, przy wejściu nie.
    I to na dodatek musiałby szybko zdążyć wymyśleć powód zanim zdążę
    sięgnąć do kieszeni po telefon i zadzwonić na policję.

    nie mają prawa.