eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu? › Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
  • Data: 2005-08-04 14:53:21
    Temat: Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
    Od: DonWito <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 4 Aug 2005 12:54:05 +0200
    "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> wrote:

    [cut]
    > > Prawidłowo i tak należy konsekwentnie postępować , a być może z
    > > upływem czasu i ochroniarze zinteligentnieją


    A Federacja Konsumentów na to:
    "(...) Konsumenci często pytają, czy praktyki hipermarketów dotyczące
    zakazu wnoszeni np. plecaków są prawnie uzasadnione. Wyjaśniamy, że w
    takich przypadkach sklep musi zapewnić odpowiednie miejsce na
    przechowanie rzeczy klientów. Depozyt w szafkach zamykanych na klucz lub
    przechowalnia jest praktyką, którą wprowadzają hipermarkety w ramach
    ustalonego przez siebie regulaminu sprzedaży. Taki regulamin obowiązuje
    osoby wchodzące do sklepu. Jeśli nam to nie odpowiada, pozostaje przyjść
    do marketu bez plecaka lub wybrać konkurencję."

    Fragment wziąłem ze strony:
    http://ww20.mediarun.pl/story.php?story=189 (adres jest mylący, ale to
    jest strona Federacji).

    I kto ma rację? ;)

    pozdrawiam!
    dw.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1