eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu? › Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
  • Data: 2005-08-04 13:30:34
    Temat: Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
    Od: "Leslaw Bidzinski" <l...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    sklep jako wlasnosc prywatna (jezeli jest) wydaje mi sie iz ma prawo odmowic
    wpuszcznia jak tez ma prawo ogloszenia innych "regulaminow". Jezeli klient
    nie lubi to porostu nie musi tam kupowac, maja tez prawo odmowic obsugi
    jesli uznaja to za uzasadnione. Czy nie tak?

    This mailbox protected from unsolicited email by Spam X-terminator
    from StompSoft http://www.stompsoft.com