  • Data: 2007-03-22 14:32:21
    Temat: Re: czy można uniknąć sprawy sądowej i jej kosztów
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie masz rację, fatalnie sformuowałem swoją wczesniejsza
    > wypowiedź, powinienem napisać "bo będzie to pewnie nakaz zapłaty wydany
    > w postępowaniu uproszczonym"

    Najlepiej napisać "bo będzie to pewnie nakaz zapłaty". Nie wiadomo, czy w
    postępowaniu uproszczonym, bo nie znamy na przykład wartości przedmiotu sporu.
    Jeśli już chcemy coś przewidywać, to będzie to nakaz zapłaty w postępowaniu
    nakazowym, bo mamy do czynienia z wekslem. I należy pamiętać, że w pewnych
    okolicznościach nakaz taki jest wykonalny pomimo wniesienia zarzutów.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz