  • 61. Data: 2004-12-03 12:57:32
    Temat: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Od: "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>

    Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> napisał(a):

    > Na razie nawet nie udalo sie zbudowac "sztucznej glupoty"..

    A w jakim celu??
    Jest jej jak widac pod dostatkiem :(

    H.

  • 62. Data: 2004-12-03 12:58:56
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-12-03 13:57, Hajenus wrote::

    > A w jakim celu??
    > Jest jej jak widac pod dostatkiem :(

    Ależ to nie jest przecież sztuczna głupota. Żywa, jak najbardziej :)
    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 63. Data: 2004-12-03 13:05:27
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

> [...]
    1&osoba=1

    > Co nie zmienia faktu, iż są to dane osobowe.
    > O ile wyraziłem zgodę w Rzeszowie na umieszczenie tego na serwerze, nie
    > udzieliłem panu zgody, ani ja ani uczelnia na publikowanie tych danych w
    > innych miejscach.
    >
    > Czy to jest dla niby-prawnika jasne i oczywiste?

    Szczerze mówiąc ten wywód jest dla mnie dość pokrętny, ale nie jestem
    nawet "nibyprawnikiem" ;)
    A może dla podgrzania sporu podeślę jeszcze kilka ciekawych odnośników?
    nn

  • 64. Data: 2004-12-03 13:06:14
    Od: "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>

    seb <s...@k...to.wie.com> napisał(a):

    > Ależ to nie jest przecież sztuczna głupota. Żywa, jak najbardziej :)

    Ekologiczna??? Myślisz ,ze ulega biodegradacji??

    H.

  • 65. Data: 2004-12-03 13:08:39
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > To i ja się dołączę.
    > Po przeanalizowaniu geneaologii mojej rodziny i dokonaniu obliczeń
    > statysstycznych upraszam szanownego pana doktora, żeby przestał uznawać
    > mnie za Polaka i oczekiwac ode mnie poglądów i zachowań własciwych
    > Prawdziwym Polakom. Po dokonaniu odpowiednich obliczeń procent krwi
    > polskiej w moich żyłach wynosi poniżej 50% co klasyfikuje mnie jako
    > mniej niz półpolaka.
    > Zeby uprzedzić pytanie, krew żydowską też mam. a pradziadek był w KPP

    Nie będę się z nikim licytować w tej materii ;)
    Powiem po prostu: jestem jeszcze lepszy :)))
    nn

  • 66. Data: 2004-12-03 13:11:52
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > "misiu, pysiu" z kim ty rozmawiasz mlody czlowieku wlasciwie i skoro nie
    > jestes pan gejem to skad takie okreslenia mojej osoby?
    > Wychowanie, srodowisko, czy jak to wytlumaczyc?

    Jak ktoś mnie nazywa "gejem", to ja się wczuwam w rolę;)
    Może jednak przejdziemy w końcu na "ty", jak się już tak zaprzyjaźniliśmy?
    nn

  • 67. Data: 2004-12-03 13:18:24
    Od: "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>

    Nikodem Nijaki <n...@g...com> napisał(a):

    > Grzegorz Kruk, Ph.D. napisa=B3(a):

    > Jak kto=B6 mnie nazywa "gejem", to ja si=EA wczuwam w rol=EA;)
    > Mo=BFe jednak przejdziemy w ko=F1cu na "ty", jak si=EA ju=BF tak zaprzyja=
    > =BCnili=B6my?
    > nn

    Nie chce wyciągąc zbyt pochopnych wnioskow, ale później to juz tylko...:)

    H.

  • 68. Data: 2004-12-03 13:27:15
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Hajenus napisał(a):

    > Okażmy mu miłosierdzie.
    > Moze ma racje, bo takie zachowanie pana doktora, moze wyzwolić mordercze
    > instynkty...:)

    Panowie! Wszyscy na jednego? to niegodne :(
    nn

  • 69. Data: 2004-12-03 13:34:13
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-12-03 14:06, Hajenus wrote::

    > Ekologiczna??? Myślisz ,ze ulega biodegradacji??

    Niestety, nie - przenosi się na innych w nieznany (jeszcze) nauce ZSRR
    sposób...

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 70. Data: 2004-12-03 13:46:37
    Od: "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>

    Nikodem Nijaki <n...@g...com> napisał(a):

    > Hajenus napisa=B3(a):

    > cze=20
    > Panowie! Wszyscy na jednego? to niegodne :(
    > nn

    No, nie wszyscy...Panowie :)

    H.