  • 1. Data: 2004-12-02 21:39:32
    Temat: Pytanie o reklamacje
    Od: GmC <c...@p...pl>

    Sprawa wygląda następująco:
    Zakupilem rok temu podzesopły komputerowe z 2 letnia gwarancją w firmie X.
    Jak to bywa z elektroniką czasami się psuje, więc takie popsute cudeńko
    zawiozłem do firmy X.
    Niestety okazało się, że w ciągu tego roku firma przestała istnieć i
    przekazała swoich klientów firmie Y.
    Pojechalem, oddałem i czekałem od 14 d0 30 dni (tak napisano w rewersie
    gwarancji).
    Minęło ponad 30 dni roboczych i dzwoniąc do firmy Y dowiedziałem się, że
    mój podzespół nie zostanie naprawiony ponieważ firma X
    nie istnieje.

    W związku z tym chciałbym wiedzieć czy odbyło się to zgodnie z prawem
    tudzież innymi przepisami.
    Jeśli tak to co mam zrobić z tym problemem??

    Pozdrawiam
    Grzegorz C

  • 2. Data: 2004-12-09 10:08:40
    Temat: Re: Pytanie o reklamacje
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik GmC napisał:
> [...]
    > tudzież innymi przepisami.
    > Jeśli tak to co mam zrobić z tym problemem??

    podobna sytuacja z IBM.
    Kiedys dawali na dyski gwarancje 3 lata, potem po wykupieniu (chyba
    fujitsu) gwarancja zostala okrojona do 1roku.

    Ja to rozumuje tak - poniewaz firma X nie istnieje, a to ona jest
    gwarantem to gwarancji nie ma. Jesli firma Y wykupila firme X to mimo
    wszystko zalezy to w jakim zakresie rozumie sie przkazanie klientow bo
    tego to nie wiemy. Wszystko zalezy od tego w jaki sposob zostalo to
    przekazane ale mysle ze tego to sie do konca nie dowiesz.