  • 1. Data: 2007-11-26 16:06:45
    Temat: człowiek zastrzelił szwagra i postrzelił teściową
    Od: jętek <h...@h...pl>

    Witam,

    w internecie i mediach tradycyjnych podano informację jak w temacie. Mimo,
    że sprawa jest tragiczna mam takie pytanie:

    czy spotkaliście się z linią obrony wykazującą (ogólnie rzecz bierąc), że
    teściowa sobie na to zasłużyła co dostała?

    ps
    jestem kawalerem, ale może kiedyś w przyszłości ... ;)

  • 2. Data: 2007-11-26 20:15:32
    Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jętek" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teściowa sobie na to zasłużyła co dostała?
    >
    > ps
    > jestem kawalerem, ale może kiedyś w przyszłości ... ;)

    Pewnie nie na miejscu , ale nie moge sie powstrzymac od głupiego kawału .
    Otóż Ojciec z synusie ida na polowanie , a przed nimi ciocia tego malucha
    ucieka zygzakując . mały puta : Tatko cemu ciocia tak uucieka zygzakiem .
    Tatko z nerwami : nic nie gadaj tylko szybciej patrony podawaj

    A tu - może wnerwiony , a może rąbnięty ?

  • 3. Data: 2007-11-27 07:04:08
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    jętek napisał(a):
> [...]
    >
    > czy spotkaliście się z linią obrony wykazującą (ogólnie rzecz bierąc),
    > że teściowa sobie na to zasłużyła co dostała?

    to sie nazywa zabojstwo w afekcie

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 4. Data: 2007-11-27 23:17:36
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 26 Nov 2007 17:06:45 +0100, jętek <h...@h...pl> wrote:

    >czy spotkaliście się z linią obrony wykazującą (ogólnie rzecz bierąc), że
    >teściowa sobie na to zasłużyła co dostała?

    chyba w przypadku, gdy stanowila istotne zagrozenie dla zycia lub
    zdrowia tego, ktory strzelal, ale wtedy to sie nazywa obrona
    konieczna... nie wiem jak teraz bezie z karaniem za zabicie czlwoieka
    w obronie koniecznej - wczesniej bylo, ze karali, ostatnio bylo, ze
    nie karali (tudziez kara byla z praktycznego punktu widzenia malo
    uciazliwa dla sprawcow)

    w pozostalych przypadkach jest szereg innych mozliwosci rozwiazania
    problemu tesciow, bez uciekanai sie do strzelanai do ludzi (tak,
    tesciowa to tez czlowiek).

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 5. Data: 2007-11-29 10:20:59
    Temat: Re: człowiek zastrzelił szwagra i postrzelił teœciowš
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 28 Nov 2007 00:17:36 +0100, na pl.soc.prawo napisałeś(aś):

    > est szereg innych mozliwosci rozwiazania
    > problemu tesciow, bez uciekanai sie do
    > strzelanai do ludzi (tak, tesciowa to tez czlowiek).
    No proszę, jakich to nowych, zaskakujących rzeczy
    człowiek może nauczyć się na news.

    --
    pozdro
    poreba