  • 11. Data: 2005-07-01 07:09:48
    Temat: Re: czerwcowy bilet miesieczny wazny do 27 czerwca
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 1 lip o godzinie 01:10, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > A może sprzedający bilety wpisał Cię na listę, by mniej odprowadzić i więcej
    zarobić?

    Wtedy by sprzedawca był głupkiem totalnym - miałby manko.
    Gdyby wpisał na listę naszego pytającego - to musiałby ze swojej kieszeni
    dopłacić a nie zarobiłby na nim - co sugerujesz.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 12. Data: 2005-07-01 18:31:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Wtedy by sprzedawca był głupkiem totalnym - miałby manko.
    > Gdyby wpisał na listę naszego pytającego - to musiałby ze swojej
    kieszeni
    > dopłacić a nie zarobiłby na nim - co sugerujesz.

    Oczywiście, że masz rację, zwłaszcza jak weźmiemy pod uwagę, że Ci
    wpisani płacili mniej, niż niepisani a dostawali taki sam bilet. Ja
    doszedłeś do swojego wniosku?

  • 13. Data: 2005-07-01 19:15:29
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:da42lu$6b4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Oczywiście, że masz rację, zwłaszcza jak weźmiemy pod uwagę, że Ci
    > wpisani płacili mniej, niż niepisani a dostawali taki sam bilet. Ja
    > doszedłeś do swojego wniosku?

    Chyba coś przeoczyłeś. Oto cytat z pierwszego posta:
    "Wyjasnil mi tez, ze na poczatku miesiaca wyslal do
    Transkontrol liste osob, ktore wykupily 'pelne' bilety i one mialy prawo
    podrozowac do konca miesiaca."

  • 14. Data: 2005-07-01 19:35:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Alek wrote:

    > Chyba coś przeoczyłeś. Oto cytat z pierwszego posta:
    > "Wyjasnil mi tez, ze na poczatku miesiaca wyslal do
    > Transkontrol liste osob, ktore wykupily 'pelne' bilety i one mialy prawo
    > podrozowac do konca miesiaca."

    Ale on sobie może wysyłąć co chce i mówić co chce.
    Data ważności ma być na bilecie.

  • 15. Data: 2005-07-01 20:04:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:da453m$knd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > "Wyjasnil mi tez, ze na poczatku miesiaca wyslal do
    > Transkontrol liste osob, ktore wykupily 'pelne' bilety i one mialy

    I z tego to wywnioskowałeś?

    No to ja Ci przedstawię z czego ja wywnioskowałem moją wersję. Zakładam,
    ze sprzedający w kiosku jest nieuczciwy. Sprzedaje wszystkim bilety w
    pełnej cenie za cały miesiąc, ale niektóre osoby umieszcza na liście,
    jako takie, którym sprzedał tańszy bilet. W ten sposób do przewoźnika
    odprowadza mniej pieniążków. Z tego co pytający pisał, to bodaj 8 zł od
    biletu mniej. Może z korektą na prowizję. czy teraz już jasne?

  • 16. Data: 2005-07-01 20:36:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:da4855$a6q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > odprowadza mniej pieniążków. Z tego co pytający pisał, to bodaj 8 zł od
    > biletu mniej. Może z korektą na prowizję. czy teraz już jasne?

    Odwróciłeś sytuację. Lista zawiera nazwiska tych którzy kupili 'pelne'
    (czyli droższe) bilety. To jest fakt podany w pierwszym poście.
    Ty natomiast twierdzisz, że na listę wpisywani byli nabywcy tańszych
    biletów.
    Oczywiście dla nieuczciwego sprzedawcy ma to znaczenie wyłącznie
    techniczne i może kombinować niezależnie czy lista zawiera wykaz droższych
    czy tańszych biletów.

  • 17. Data: 2005-07-01 20:41:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:da49r3$kdi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Oczywiście dla nieuczciwego sprzedawcy ma to znaczenie wyłącznie
    > techniczne i może kombinować niezależnie czy lista zawiera wykaz

    No właśnie się zastanawiałem, co to za różnica. To jak z tym traktorem,
    co miał trzy sprawne koła. Najwyżej wpisze więcej osób na listę ulgowych
    i tę kasę zgarnie.

  • 18. Data: 2005-07-01 20:55:02
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > 3. Czy odwolywac sie do transkontrol, przedstawiajac im moj bilet do
    > wgladu?

    Jesli ten osobnik faktycznie sporządził wezwanie li tylko na podstawie biletu
    miesięcznego, to proponuję sprawę olać. Nie są w stanie nic zrobić, pozew z
    tak sporzadzonym protokołem każdy sąd odrzuci.

    > 4. Czy zadac od Euro-bus pokrycia oplaty dodatkowej?

    Pokrycia? Chyba raczej anulowania...

    > 5. Czy brak mojego podpisu pod "oplata dodatkowa" upowaznia te firme do
    > wniesienia sprawy do sadu grodzkiego lub innego urzedu?

    Podpis czy też jego brak jest bez znaczenia. Poza tym patrz odpowiedz na
    pytanie 3.

    pdr
    Olo

  • 19. Data: 2005-07-01 20:57:23
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > Na świstku który dostałeś powinno być napisane gdzie i do kiedy masz
    > prawo się odwołać.

    Jak mógł dostać swistek skoro odmówił podpisu?

    > I na tym bym sprawę zakońćzył.
    > Przy braku jakiejkolwiek daty na bilecie nawet jakby poszli do sądu to
    > przegrają. Więc ja bym na to wezwanie sądowe poczekał.

    I pewnie byś się nie doczekał, skoro tak fachowo sporządzono wezwanie...

    pdr
    Olo

  • 20. Data: 2005-07-01 20:59:55
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > Tez tak mysle, ale np. mandat sie podpisuje.

    Ale to np. nie jest mandat :-)

    pdr
    Olo