  • 1. Data: 2005-06-30 21:41:30
    Temat: lato z neostradą
    Od: "rumianeczek" <r...@i...pl>

    Witam!
    Obecnie ciesze się neostradą 512 za nie całe 60 zł za 60 dni. Tylko mam
    pewne wątpliwości, bo można zrezygnować, wypowiedzieć umowe przed upływem
    tychże 60 dni bez żadnych zobowiązań (jak oddam za późno to jest
    równoznaczne z podpisaną umową na 12 miesięcy )Czy ktoś może to
    potwierdzić?/Nie trzeba pisać wypoweidzenia z 30 dniowym wyprzedzeniem? w
    regulaminie pisze, że wystarczy podpisać jakiś tam świstek papieru w
    Telepunkcie oddać zestaw instalacyjny najpóźniej w ostatnim dniu roboczym
    przed upływem 60 dni, ale czy aby na pewno nie wpuszczą mnie w maliny? I
    jeszcze jedno co to jest umowa lojalnościowa?
    Bardzo proszę o odpowiedź, nie chce naciągać rodziców na dodatkowe koszta.

    Pozdrawiam
    Rumianeczek