  • Data: 2012-02-03 17:43:26
    Temat: Re: crosspost banki i prawo -
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jggpu0$dut$1@inews.gazeta.pl...

    > "Automatyczne odnowienie subskrypcji: Wszystkie subskrypcje będą
    > automatycznie odnawiane po obowiązującej w danym czasie cenie usług,
    > bez uwzględnienia cen promocyjnych i rabatów. W ciągu 60
    > (sześćdziesięciu) dni od automatycznego odnowienia subskrypcji na
    > życzenie klienta usługa może być anulowana, a klient otrzyma pełen
    > zwrot kosztów."
    >
    > Możesz zrezygnować, oddadzą kasę.

    Krotko i rzeczowo - pomijajac cely "belkot" ;)
    Ja mam podpieta karte pod operatora tel. i automatyczne
    obciazenie = doladowanie, gdy wartosc salda spadnie ponizej X Euro
    zas anulowanie dyspozycji to jeden klik ;)

    Gosciu nie przeczytal tego na co sie zgodzil
    akceptujac umowe - no i tyle w temacie.

    Pozdro