eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocrosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić? › Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
  • Data: 2012-02-03 18:04:12
    Temat: Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote on
    2012-02-03_16:55

    > Przestanie być zabawne, jak potentat poszczuje na niego swoich
    > prawników ;->

    Już raz zasygnalizowałem opinię - choć była to naprawdę delikatna
    sugestia - że niedopasowani społecznie nie powinni interpretować
    rzeczywistości na potrzeby normalnie uczestniczących w
    społeczęństwie.

    Zamiast martwić się takimi sprawami (nie będąc jednak w stanie
    ukryć oczekiwanej Schadenfreude) zapytaj kogoś, bo sam pewnie nie
    dasz rady wykoncypować, jak to jest, gdy trzeba przebić się przez
    kilkanaście stron kretyńskich regulaminów.

    witrak()