eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocrosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić? › Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
  • Data: 2012-02-03 18:01:23
    Temat: Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "froff" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:jggcgu$fum$1@usenet.news.interia.pl...
    (...)
    > zwróciła. Rok później patrzę - a tu na wykazie z mojej karty nowe
    > obciążenie z enigmatycznym tytułem MCAFEE. Domyśliłem się o co chodzi i
    > dzwonię do rzeczonej osoby z rodziny. Ona zarzeka się, że absolutnie nie
    > klikała żadnej zgodny na przedłużenie - przez komputer to ona tylko strony
    > www ogląda i gdyby jakieś nowe okienka się pojawiły i czegoś chciały to
    > pewnie by zwróciła uwagę. Istnieje podejrzenie, że program zrobił to
    > automatycznie przechowując cały czas numer mojej karty kredytowej. Co
    > prawda osoba, o której mowa zapewniła, że jak moje śledztwo na jej
> [...]
    (...)

    Miałąm identyczny problem z McAfee - bez pytania pobrano mi pieniądze na
    miesiac przed wygasnięceim subskrypcji.
    Opisałam sprawę tu:

    http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2012/02/Obsluga-k
    lienta-w-McAfee.html

    W treści jest też link do wcześniejszej notki.
    Pieniądze już mam.

    marzatela
    http://www.szultaset.pl