eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocrosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić? › Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
  • Data: 2012-02-03 18:21:12
    Temat: Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.02.2012 19:04, witrak() pisze:

    > Już raz zasygnalizowałem opinię - choć była to naprawdę delikatna
    > sugestia - że niedopasowani społecznie nie powinni interpretować
    > rzeczywistości na potrzeby normalnie uczestniczących w
    > społeczęństwie.

    W społeczeństwie idiotów (twoim) tacy jak ja są faktycznie
    niedopasowani. Ale to twój problem :)

    > Zamiast martwić się takimi sprawami (nie będąc jednak w stanie
    > ukryć oczekiwanej Schadenfreude) zapytaj kogoś, bo sam pewnie nie
    > dasz rady wykoncypować, jak to jest, gdy trzeba przebić się przez
    > kilkanaście stron kretyńskich regulaminów.

    Literki dla ciebie za trudne? Biedaku... Ja jednak nigdy nie miałem
    problemu z przeczytaniem tego, co podpisuję.

    Ty zresztą, jak widać, masz jeszcze problemy z liczeniem - informacja o
    powtarzaniu obciążenia wymagała przeczytania kilkunastu linijek, a nie
    kilkunastu stron.