  • Date: Thu, 08 Feb 2007 12:54:46 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co to jest presco? oszusci?

    Arapaho napisał(a):
    > Założyć, to spokojnie mozesz sobie gacie na lewą stronę. Rachunki za komórkę
    > mam od momentu jej kupienia, tj. od 1997 roku, wszelkie rachunki i papiery

    Bo ty jesteś jakiś zboczony... 10 lat trzymać rachunki? Śmiechu warte...

    > kredytowe jak będzie potrzeba znajdę gdzieś w piwnicy. Naprwdę nie jest
    > problemem dla osoby myślącej przechowywanie ich w jakimś pudle w piwnicy
    > bądź na strychu.

    Nie każdy ma strych, nie każdy ma piwnicę.

    A nawet jeśli ma - przestrzeń z reguły jest potrzebna na coś innego.

    > Uważasz, że takie firmy bedą każdemu wmawiać o
    > nieistniejących długach? Uważasz, że będą wychodzić z takiego samego
    > założenia jak Ty? Na szczęście jest to jedynie Twój i Tobie podobnych tok
    > rozumowania. Znajdzie się masa ludzi, która trzyma wszelkie papiery, nie

    Ano. Znam takich. Ponadto mują i susza pergaminy po białym serze "bo
    morze sie przydać" i zbierają sznurki po torebkach z herbatą ;->

    > twierdzę zarazem, że niema takich, którzy je wyrzucają jeszcze w trakcie np.
    > trwania kredytu... ale wtedy to już ich zmartwienie.
    >
    > Albo ktoś jest w porządku i trzyma papiery na wszelki wypadek, albo nie.

    Taki człowiek nie jest w porządku. To jakas psychoza natręctw...

    [ciach]

    > Widzisz, Ty się opierasz na założeniach i domysłach. Ja pracuje w tej branży
    > od 6 lat i mam inne doświadczenie. Tak jak napisałem poprzednio, odsetek
    > takich spraw jest naprawdę bardzo mały, ale oczywiście jak wszędzie
    > występują.

    Aaaa... [censored] windykatorek - i wszystko jasne...