  • Data: 2007-02-08 16:14:22
    Temat: Re: co to jest presco? oszusci?
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo ty jesteś jakiś zboczony... 10 lat trzymać rachunki? Śmiechu warte...

    Niezawadza mi wrzucać je do jednego kartonu i trzymać w piwnicy. Żadne
    zboczenie. Za to śpię zupełnie spokojnie i nie będę zadawał głupich pytań na
    grupę, co zrobić gdy zgłosi się do mnie jakaś firma windykacyjna po rzekomo
    nie istniejący dług..

    > Nie każdy ma strych, nie każdy ma piwnicę.
    >
    > A nawet jeśli ma - przestrzeń z reguły jest potrzebna na coś innego.

    Żadne tłumaczenie. Ale jeśli ktos mieszka w komórce, to może i owszem. Może
    świadectwa ze szkoły, dyplomy, zdjęcia też wyrzucasz, bo zabierają Ci
    miejsce? Współczuję...

    > Ano. Znam takich. Ponadto mują i susza pergaminy po białym serze "bo morze
    > sie przydać" i zbierają sznurki po torebkach z herbatą ;->

    Typowe dla Ciebie. Jak zaczyna brakować Ci logicznych argumentów,
    przytaczasz różne ekstremalne przykłady, mające się nijak do meritum sprawy.

    > Taki człowiek nie jest w porządku. To jakas psychoza natręctw...
    > Aaaa... [censored] windykatorek - i wszystko jasne...

    Widzę, że z pamięcią u Ciebie bardzo kiepsko. Już kilkukrotnie w dyskusjach
    w których i Ty brałeś udział o tym wspominałem. Moje obserwacje Twoich
    postów się potwierdzają, gdy brakuje Ci argumentów, to stać Cię tylko na
    wytykanie błędów i obrażanie ludzi. To Twoje bardzo typowe zachowanie.