  • Data: 2007-02-08 16:38:18
    Temat: Re: co to jest presco? oszusci?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Arapaho napisał(a):

    > Niezawadza mi wrzucać je do jednego kartonu i trzymać w piwnicy. Żadne
    > zboczenie. Za to śpię zupełnie spokojnie i nie będę zadawał głupich pytań na

    Ja śpię jeszcze spokojniej, bo wiem, że takiej firmie mogę Kaczyńskiego
    zacytować (spieprzać, dziady!) I dodatkowo nie zawalam sobie piwnicy
    _łatwopalną_ makulaturą.

    [ciach]

    > Żadne tłumaczenie. Ale jeśli ktos mieszka w komórce, to może i owszem. Może
    > świadectwa ze szkoły, dyplomy, zdjęcia też wyrzucasz, bo zabierają Ci
    > miejsce? Współczuję...

    Zdjęcia mam cyfrowe, a coś warte dyplomy nie pojawiają się z
    częstotliwością kilku miesięcznie.

    > Typowe dla Ciebie. Jak zaczyna brakować Ci logicznych argumentów,
    > przytaczasz różne ekstremalne przykłady, mające się nijak do meritum sprawy.

    Takie samo psychozą spowodowane natręctwo, jak to twoje...

    > Widzę, że z pamięcią u Ciebie bardzo kiepsko. Już kilkukrotnie w dyskusjach
    > w których i Ty brałeś udział o tym wspominałem. Moje obserwacje Twoich

    Może. Ale jakiś zasmarkany windykatorek, trzymający stosy makulatury w
    piwnicy ze strachu przed kumplami "z branży", nie jest dla mnie osobą
    godną uwagi na tyle, żebym specjalnie tę osobę zapamniętywał...
    Zwłaszcza, że to jakiś ukrywający się za pseudonimem anonim.

    ATSD to czy czasem nie miałeś innej ksywki, hmm?