  • Data: 2004-07-21 21:15:21
    Temat: Re: co moze kruk ?/troche O
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> naskrobał/a w
    news:cdm8nu$2q5$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Art.485
    > paragraf 1 mówi, ze do pozwu nalezy dołaczyć dokumenty uzasadniające
    > dochodzone żądanie w postaci 1. dokumentu urzędowego [ czy mogłabym
    > poprosić o wyjasnienie?:-)],

    Art. 244

    > 2. zaakceptowanego przez dluznika
    > rachunku [gdzies spotkalam sie tez z okresleniem zaakceptowanej
    > faktury - i tu moje pytania - jesli np ktos otrzymuje od
    > TPSA/Cyfra/Idea etc rachunki/faktury to czy nalezy przyjąć ze je
    > akceptuje nie wnosząc do nich sprzeciwu?]

    Nie no, najpierw trzeba taki rachunek otrzymać, zaznajomić się z nim,
    zak...ć i dopiero wtedy można wnosić sprzeciw.

    > 3. wezwaniem dłużnika do
    > zapłaty i pisemnym oświadczeniem dłużnika o uznaniu długu
    > [czyli..?:-)]

    Czyli Kruk pisze do Jasia: "Jasiu oddaj mi 1000 zł, które mi wisisz", na
    co Jasiu odpowiada: "Drogi Kruku nie mam teraz kasy, oddam ci za pół
    roku. Pozdrawiam, Całuski, na zawsze Twój Jasiu".

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Niedzwiedz to mis, zatem dzwiedz musi być niemisiem.