  • Data: 2004-07-21 22:19:18
    Temat: Re: co moze kruk ?/troche O
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cdm9dh$5mt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "A. Tesler" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Heh, nie dalej niz wczoraj zadzwonila do mnie znajoma, ze otrzymala pismo
    > Kruka, ze zalega z płatnosciami za kablowke w kwocie jakies tam. Nie bylo
    > tam niestety napisane z jakiego okresu czasu pochodzi rzekoma zaleglosc
    > [znajoma twierdzi ze rachunki ma w porzadku], nie bylo chyba
    pelnomocnictwa
    > [ chyba bo nie widzialam umowy na oczy] bylo natomiast napisane ze jesli
    nie
    > ureguluje naleznosci w przeciagu 24 godzin od otrzymania pisma [ list
> [...]

    Moim zdaniem słusznie. Jeśli znajoma jest pewna, że rachunki za okres
    przedawnienia ma w porządku, to jedynie w takim wypadku postarał bym się je
    znaleźć i zabezpieczyć jakoś. Spokojnie czekać na pozew i wówczas sądowi
    wysłać kserokopie.

    Zamiennie może wezwać KRUKA do:

    1. przedstawienia Pełnomocnictwa wierzyciela.

    2. określenia szczegółowo, z jakiego tytułu dochodzi roszczeń.

    No ale tu z mojego doświadczenia wynika, ze wówczas oni zorientują się, że
    kobieta się przejmuje sprawą i będą ją bombardować kolorowymi listami.
    Kolega tak długo domagał się powyższego, a oni zaciekle co dwa tygodnie
    przysyłali w kółko to samo pismo zmieniając kwoty, że się przedawniło.