  • Data: 2004-07-21 22:07:07
    Temat: Re: co moze kruk ?/troche O
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns952DEC924699goomichskrzynkapl@127.0.0.1...

    > Czyli Kruk pisze do Jasia: "Jasiu oddaj mi 1000 zł, które mi wisisz", na
    > co Jasiu odpowiada: "Drogi Kruku nie mam teraz kasy, oddam ci za pół
    > roku. Pozdrawiam, Całuski, na zawsze Twój Jasiu".

    No i chyba wracamy do punktu wyjscia. A jeśli Jasiu nie odpisze bo Kruk
    wyslal listem zwyklym i Jaś oczywiście nie dostał?:-) Oczywiscie Jas moze
    kłamać ze nie dostał ale z drugiej strony Kruk moze kłamac ze wysłal. No i
    kwestia o której napisałam w przypadku mojej znajomej. otrzymała list zwykly
    ze ma zapłacić w ciągu 24 godzin od otrzymania tego listu bo inaczej Kruk
    wystąpi na droge sądowa i odpis pozwu przesle razem z wyrokiem. Skąd Kruk
    będzie wiedział kiedy ona odebrała to pismo?

    HaNkA