  • 1. Data: 2003-04-06 16:47:42
    Temat: co moge zrobic z takim problemem???
    Od: "Madziarka" <m...@U...poczta.fm>

    Miałam dzisiaj włamanie na konta pocztowe przez osobę z grupy dyskusyjnej
    pl.rec.minerały Osoba ta pochwaliła się tym nawet na grupie wysyłając maila
    następującj treści:
    "Jak w temacie, przepraszam ze mnie ponioslo i wdlam sie w te bezsensowna
    rozmowe z Panią Madziarką :)
    Po niechybnie zlym czynie jakim bylo wlamanie sie na jej pocze
    madziarka_m@u...@p...fm i m...@w...pl
    (och jakie to banalne zgadnac kiedy sie pani M urodziła : 7 10 1976 )
    i po przeczytaniu paru jej intrygujacych maili doszlam do wniosku ze sie
    osmieszam polemizujac z tą osoba :)

    Pozdrawiam wszystkich i temat uwazam za zamknięty :)
    magda - esse"

    Co mogę z tym zrobic??? Wysłałam już maile na wp i interię.

    --
    Pozdrawiam Magda GG 3115032
    Moja nowa fotke znajdziecie ponizej.

  • 2. Data: 2003-04-06 17:58:29
    Temat: Re: co moge zrobic z takim problemem???
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Madziarka" <m...@U...poczta.fm> napisał w wiadomości
    (...)
> [...]
    > magda - esse"
    >
    > Co mogę z tym zrobic??? Wysłałam już maile na wp i interię.

    Obawiam się, że nic nie da rady zrobić. po prostu za słabo się
    zabezpieczyłaś. Dawać pytanie pomocnicze w postaci daty urodzenia... dla
    mnie to lekko nierozsądne.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 3. Data: 2003-04-06 18:21:10
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Madziarka wrote:
    > Co mogę z tym zrobic??? Wysłałam już maile na wp i interię.

    Zgłosić sprawę na prokuraturze i nękać prokuratora.
    Inaczej sprawę oleją ciepłym moczem.

    pozdrawiam
    Arek

  • 4. Data: 2003-04-06 18:49:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    1) Zmienić hasła.
    2) Złożyć zawiadomienie o przestępstwie (art. 267 kk). Do zawiadomienia
    proponuję dołączyć wydruki z tego postu. Jeden wydrukowany normalnie, zaś
    drugi zawierający tzw. źródło wiadomości.
    3) Wymyślać jakieś oryginalne hasło do kont pocztowych, na których
    przechowuje się prywatna korespondencję. Najlepiej używać innego konta do
    list dyskusyjnych, a innego do poczty.

  • 5. Data: 2003-04-07 14:51:09
    Temat: Odp: co moge zrobic z takim problemem???
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...
    > Zgłosić sprawę na prokuraturze i nękać prokuratora.
    > Inaczej sprawę oleją ciepłym moczem.

    Ty Panie Elita jesteś cholenie taktowny odnosze wrazenie ,że mam do
    czynienia na grupie z jakimś małolatem zle wychowanym albo ze starszym
    zdziwaczałym wulgarnym panem hmm wybacz ale razi mnie takie zachowanie ...

    Sandra

  • 6. Data: 2003-04-07 17:54:45
    Od: "Madziarka" <m...@U...poczta.fm>

    > 1) Zmienić hasła.

    To juz zrobilam:)

    > 2) Złożyć zawiadomienie o przestępstwie (art. 267 kk). Do zawiadomienia
    > proponuję dołączyć wydruki z tego postu. Jeden wydrukowany normalnie, zaś
    > drugi zawierający tzw. źródło wiadomości.

    Jesli moge spytac, to o czym mowi ten artykul?
    Wszystko mam zapisane na dysku, dyskietce, musialabym tylko wydrukowac.

    > 3) Wymyślać jakieś oryginalne hasło do kont pocztowych, na których
    > przechowuje się prywatna korespondencję. Najlepiej używać innego konta do
    > list dyskusyjnych, a innego do poczty.

    Tak tez robie:)

  • 7. Data: 2003-04-07 19:10:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Art. 267. § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie
    przeznaczoną, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu
    służącego do przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne,
    magnetyczne albo inne szczególne jej zabezpieczenie,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie
    jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym,
    wizualnym albo innym urządzeniem specjalnym.
    § 3. Tej samej karze podlega, kto informację uzyskaną w sposób określony w §
    1 lub 2 ujawnia innej osobie.
    § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1-3 następuje na wniosek
    pokrzywdzonego.

  • 8. Data: 2003-04-10 13:49:31
    Temat: Dziekuje wszystkim
    Od: "Madziarka" <m...@U...poczta.fm>

> [...]
    §
    > 1 lub 2 ujawnia innej osobie.
    > § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1-3 następuje na wniosek

    Dziekuje Tobie i wszystkim za rady i pomoc w tej sprawie:)

    Dziekuje.