  • 1. Data: 2003-04-06 14:56:48
    Temat: niemieckie kodeksy
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm>

    Witam,
    może ktoś mi doradzić, gdzie znajdę teksty niemieckich kodeksów (handlowy i
    cywilny). Oczywiście w języku polskim. Może ktoś z Wawy posiada takie cudo i
    mogłabym w to rzucić okiem? Albo gdzie kupić itp. Każde info na wagę złota
    :)

    Pozdrawiam
    AM

  • 2. Data: 2003-04-06 17:28:49
    Temat: Re: niemieckie kodeksy
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "Anna Maria" <p...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > mogłabym w to rzucić okiem? Albo gdzie kupić itp. Każde info na wagę złota

    Nie wiem, czy w ogole cos takiego sie kiedykolwiek ukazalo. Nie wydaje mi
    sie.
    Niemieckie wersje mozesz znalezc np. tu:
    http://jurcom5.juris.de/bundesrecht/BMJ_index.html

    --
    pozdr
    Przemek

  • 3. Data: 2003-04-06 20:37:35
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm>

> [...]
    > sie.
    > Niemieckie wersje mozesz znalezc np. tu:

    I właśnie pogrążyłeś mnie w otchłani czarnej rozpaczy :((
    Niemieckie wersje już sobie ściągnęłam, ale jak myślę o przetłumaczeniu na
    j.polski tego co mnie interesuje, to robię się zielono-sina.

    Dzięki i pozdrawiam
    AM