    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cmentarz? czyj jest i czy wszytko wolno 'wlascicielowi'
    Date: Mon, 8 Dec 2014 16:32:52 +0100

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:m63m2v$p3u$1@dont-email.me...

    > Odpowiem wszystkim naraz.
    > na naklejkach jest tylko zdanie o nieoplaceniu i namiary na kancelarie.
    > nazwisk nie ma.
    > ale jest to mala wiocha na slasku, wiec tzw wszyscy wszystko wiedza.
    > akurat moje groby sa niestety oplacone. niestety bo pomarli mi bliscy
    > bardzo niedawno....
    > co do rozkopania - nie bardzo wierze zeby to mialo sens praktyczny w
    > sensie szkodzenia komus. jest
    > bowiem na tym cmentarzu cala masa grobow naprawde pustych czy niczyich,
    > czy ktokolwiek kiedykolwiek
> [...]

    Jak wykupujesz miejsce pod grób,to płacisz z góry za 20 lat. Ustawa
    dopuszcza przedłużanie, ale musisz nową opłatę wnieść. Tak wiec te
    karteczki są całkiem sensownym pomysłem. Jesli ktoś się grobem interesuje,
    to przeczyta. jak nie, to grób zostanie zastąpiony nowym. Osobną sprawą
    pozostaje użycie kleju niszczącego nagrobek.