  • Data: 2014-12-16 23:56:56
    Temat: Re: cmentarz? czyj jest i czy wszytko wolno 'wlascicielowi'
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Nie nowa,
    > ---
    > W życiu jeszcze nie widziałem takiej sygnalizacji, ale skoro ktoś pisze,
    > że taką zauważył to mu wierzę i podejrzewam, że świeżo wymyślona skoro ja
    > o niej jeszcze nie słyszałem. Ty kiedy taką najdawniej widziałeś ?

    Ja też, ale uważam, że bardzo mądra akurat. Z rodziną różnie bywa. Czasem
    ze złośliwości, a czasem z przyczyn losowych osoba, na którą akurat
    nagrobek jest zarejestrowany nie przedłuży umowy.Pozostała część rodziny by
    chętnie przedłużyła, ale tym nie wie i problem jest dopiero, gdy nagrobek
    znika.
    ---
    Czasem tak, ale zwykle jest pewnie tak, że po prostu tak wygodnie
    sygnalizować zarządcy co według "osygnalizowanych" narusza dobry obyczaj i
    tylko dlatego "jest sprawa".