    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Date: Tue, 29 Aug 2006 13:02:56 +0200

    GP napisał(a):
    > Wróciłam przed kilkoma dniami z Danii i z wielu spraw, którym nie mogłam się
    > nadziwić jedną było to, że tamtejsze psy nie szczekają! Chodzą na spacery,
    > są gdzieś w obejściach domów i wogóle ich nie słychać. Ktoś nam wyjaśnił, że
    > albo ma się psa nieszczekającego, albo nie ma się wcale, bo po zgłoszeniu
    > przez sąsiadów faktu zakłócania spokoju przez ujadające psy reagują
    > odpowiednie służby i pies jest usypiany.
    > Ale tam wogóle inaczej się żyje, a tutaj każdy do bólu celebruje swoje prawo
    > do robienia tego co mu się żywnie podoba.
> [...]

    Jak slusznie zauważyłaś w Danii jest inaczej. Domy nie są zamykane na
    klucz, ogrodzeń praktycznie nie ma, psy biegają bez łańcuchów itd...
    Inny kraj, inna mentalność.
    Pies nie uwiązany, nie szczuty przez sąsiada nie będzie ujadał. Szczekać
    będzie, bo taka jego natura...
    Jednak co do szybkosci jazdy, w Danii gdzie się da, przekraczają ją z
    równą pasją co w Polsce :)

    pozdrawiam,
    Przemek O.