  • Data: 2006-08-29 17:46:26
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał

    > Naturalne uwarunkowanie psa jest takie ze szczeka a nie wyspiewuje arie
    > operowe. Jego dzialanie wbrew pozorom nie jest celowe, a napewno nie ma
    > na celu dokuczenie sasiadowi.

    Dlatego ewentualne pretensje kierujemy nie do psa lecz do jego właśiciela.

    Natomiast "naturalnym uwarunkowaniem" osiedla mieszkaniowego dla ludzi
    jest cisza, nie zakłócana ponad to co absolutnie konieczne.

    > Wracajac do psa, uwazasz ze jest w stanie ujadac caly czas??? IMHO padł
    > by po kilku dniach z wyczerpania...

    Jest w stanie. Moi sąsiedzi mają małego pieska. Wyjechali na kilka dni i
    tylko ktoś z rodziny przychodził go karmić i wyprowadzać. Pod nieobecność
    tej osoby, czyli przez prawie cały czas, wył jakby go ktoś torturował.

    > powiedz mi gdzie mieszkasz, to sie tam przeprowadze. Bo
    > rozumiem ze u Ciebie wszyscy sa dla siebie mili i przyjaźni, nie ma
    > zadnych niesnasek pomiedzy itd itp.

    Jest dokładnie na odwrót, ale nie zamierzam nikogo zabijać.

    > Zeby na cos narzekać trzeba miec troche pojecia o tym.

    Nie muszę znać się na psach żeby mieć zdanie na temat uciążliwości ich
    ujadania, srania po chodnikach czy kąsania ludzi.

    > Rownie dobrze
    > mozna by miec pretensje, ze slonce swieci w dzien, a nie w nocy...

    Na Słońce nie ma rady. O tym czy masz psa możesz sam zdecydowac oceniając
    czy masz na to warunki i wybierając odpowiednią rasę/sztukę.

    > a z tym gestem to kompletnie chybiony przyklad.

    Prawdziwy, z mojego własnego doświadczenia.