  • Data: 2006-08-29 16:58:05
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Rokicki napisał(a):

    > Pisalem tylko ze pies u mnie jest traktowany jak kazdy inny czlonek
    > rodziny i u kazdej NORMALNEJ niepatologicznej rodziny ktora nie
    > traktuje zwierzat jak przedmioty tak samo jest

    Mam patologiczną i nienormalną rodzinę. Męża i dzieci pytam , co chcą na
    obiad, a psa i kota nie. Gdyby z jakichś powodów dzieci i zwierzaki nie
    mogły być w kontakcie, poszukałabym innego domu dla zwierzaków, nie dla
    dzieci. Zdecydowanie nie traktuję zwierząt jak każdego innego członka
    rodziny; jak domowników - owszem, ale pokrewieństwa z kotem czy psem
    nie szukałabym.

    Jazda po pijaku jest tak samo realnym zagrożeniem dla otoczenia
    ( przechodniów, rowerzystów, innych uczestników ruchu), jak pyskowanie
    sąsiada, że otruje psa.
    Justyna