  • Data: 2006-08-29 15:23:34
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Alek [Tue, 29 Aug 2006 13:37:17 +0200]:

    > Tymczasem wielu psiarzy absolutnie serio uważa, że
    > dobro psa jest więcej warte niż dobro a nawet życie
    > człowieka. Przerażające.

    To Cię przerażę jeszcze bardziej: tak, bardziej zadbam
    o dowolne zwierzę niż o dorosłego człowieka. Z bardzo
    prostej przyczyny- dorosły człowiek, o ile nie jest jakiś
    opóźniony w rozwoju czy chory, ma odpowiednie możliwości
    żeby sobie świetnie sam poradzić. Zwierzę, zwłaszcza jak
    na idiotę trafi, takich możliwości nie ma. I w momencie
    kiedy ten idiota zrobi mu krzywdę, z mojej strony jak
    najbardziej naraża się na cegłówkę w łeb (żeby sobie nie
    brudzić rąk...).

    > Rozsądek nakazuje eliminować problem u źródła, dlaczego
    > nie postulujesz aby to właściciel hałaśliwego psa zamieszkał
    > "na odludziu otoczony murem" żeby nie zakłócać cudzego spokoju?

    A może po prostu popytać pozostałych sąsiadów? Przecież
    chyba jakichś mają, nie...? Jeśli wszystkim przeszkadza,
    to właściciel niech psa ustawia. Jeśli tylko temu jednemu
    to IMO dość dobry sygnał, że to on przewrażliwiony albo
    zwyczajnie złośliwy, a nie pies problematyczny.

    Kira