  • 11. Data: 2004-12-17 09:31:10
    Temat: Re: ciekawe skutki wypadku
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > o ile protokolarnie pracodawca nie powierzył mu mienia...
    > p.

    Tak czy inaczej podpisanie weksla w tym przypadku to czynnosc
    dobrowolna.

  • 12. Data: 2004-12-17 13:16:50
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 17 Dec 2004 10:31:10 +0100, użyszkodnik KrzysiekPP
    <k...@S...op.pl> napisał:

    > Tak czy inaczej podpisanie weksla w tym przypadku to czynnosc
    > dobrowolna.

    oczywiscie pracodawca moze powiedziec "albo podpisujesz pan weksel,
    albo lecisz pan z roboty", a po podpisaniu goscia wyleje z roboty i
    nasle komornika, wiec zdecydowanie NIE PODPISYWAĆ, niech wylewa z
    roboty i się ciąga po sądach

    --
    futszaK
    598339018 601061867

  • 13. Data: 2004-12-17 17:55:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "umie
    >
    > Nie lubię błędów ortograficznych, ale u kierowców szybki refleks
    > przedkładam nad znajomość zasad ortografii.

    Znajomosc zasad ortografii i gramatyki przeklada sie na ogólna inteligencje.
    Która powinien posiadac kazdy normalny kierowca.
    A tym z szybkim refleksem co slalomuja i wciskaja sie na grubosc lakieru bez
    kierunkowskazom mówimy stanowcze - nie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2004-12-17 17:56:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I po co to czepianie, przecież po pisowni widać, że autor wątku jest
    > obcokrajowcem.

    Dla mnie jest analfabeta a nie obcokrajowcem.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2004-12-17 18:56:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wirtualna" <W...@w...pl.com> napisał w wiadomości

    > o ile protokolarnie pracodawca nie powierzył mu mienia...

    Moim zdaniem nie przejdzie. Bo on mienie oddał. Tylko zepsute. Przeszło by
    może, jakby pojazd skradziono. A i to trzeba by było dowieść jego winy.