  • 1. Data: 2004-12-16 20:56:50
    Temat: ciekawe skutki wypadku
    Od: kris275<k...@i...pl>

    Witam wszyskih serdecznie i prosze o pilnom pomoc .poniewasz
    miałem wypadek cięzarówkom z naczepom w wyniku hamowania
    pojazdu kturyu jehał przedemnom ja żeby uniknoć zdezenia z
    osobówkom uciekłem w lewop i wpadłem do rowu.policja stwierdziła ze
    moja wina poniewasz zawsze jest wina auta jadoncego z tyłu lecz
    niedostałem zadnyh punktów karnyh i najnirzszy mandat 100zł.muj
    pracodawca opciążył mnie za to 15 tys zł bo powiedział ze moja wina i
    mogłem pojehać prosto w tom osobówke bo wtedy niebyło by takih
    zniszczeń u mnie.ja niemam pieniędzy.jehałem 60 na gdz a tyle było
    wolno.szef karz podpisać mi weksel i kaze mi to
    odpracować.poniewasz w umowie o prace było napisane ze jeśli
    samohud zostanie uszkodzony z winy kierowcy to on pokrywa kmoszta
    prosze o pomoc co ja mam zrobić czy sie mam sondzić czy jednak
    robić 1 rok za darmo?? prosze o odpowieć najlepiej na gg2681556.
    dziękuje z gury

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-16 21:10:07
    Temat: Re: ciekawe skutki wypadku
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > dziękuje z gury

    Bosz ......

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-12-16 21:20:02
    Od: Marek Wolski <u...@p...onet.pl>

    kris275 wrote:

    > Witam wszyskih

    Rozumiem, że jest to rodzaj prowokacji "trolu"?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2004-12-16 21:33:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kris275" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    Wyjaśnić szefowi, że ponieważ to było nieumyślna, to zgodnie z kodeksem
    pracy może jedynie dochodzić Twojej trzykrotnej pensji. No chyba, że
    zarabiasz 5.000 zł. Żadnego weksla nie podpisywać.

  • 5. Data: 2004-12-16 21:42:00
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > dziękuje z gury

    Bosz ......

    Czy wobec bardzo trudnej sytuacji, w jakiej znajduje się autor wątku,
    nie mółbyś darować sobie (i innym) swojego "komentarza"?

    Pozdrawiam

    wa

  • 6. Data: 2004-12-16 21:46:18
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2004 22:42:00 +0100,
    osoba podpisana: wektor <w...@i...pl>
    napisała:

> [...]
    >
    > Czy wobec bardzo trudnej sytuacji, w jakiej znajduje się autor wątku,
    > nie mółbyś darować sobie (i innym) swojego "komentarza"?
    Jak ja zdawałem na prawko to jednym z warunków było, że kandydat "umie
    czytać i pisać". Hmm.
    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 7. Data: 2004-12-16 23:17:41
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    > Jak ja zdawałem na prawko to jednym z warunków było, że kandydat
    "umie
    > czytać i pisać".

    Nie lubię błędów ortograficznych, ale u kierowców szybki refleks
    przedkładam nad znajomość zasad ortografii.

    Pozdrawiam

    wa

  • 8. Data: 2004-12-17 06:21:21
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "wektor" <w...@i...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cpsvhu$pn8$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Bosz ......
    > Czy wobec bardzo trudnej sytuacji, w jakiej znajduje się autor wątku,
    > nie mółbyś darować sobie (i innym) swojego "komentarza"?

    Jakiej trudnej sytuacji.? Ja poderzewam, że to jest
    "normalna" prowokacja. Bo przecież "w pale się
    nie mieści" aby to było prawdą, że w XXI wieku
    byli tacy analfabeci.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Każdy kij ma dwa końce, ale proca ma trzy."

  • 9. Data: 2004-12-17 06:22:41
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak ja zdawałem na prawko to jednym z warunków było, że kandydat "umie
    > czytać i pisać". Hmm.

    I po co to czepianie, przecież po pisowni widać, że autor wątku jest
    obcokrajowcem.

    pozdrawiam
    Schwester

  • 10. Data: 2004-12-17 08:37:18
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    > Wyjaśnić szefowi, że ponieważ to było nieumyślna, to zgodnie z kodeksem
    > pracy może jedynie dochodzić Twojej trzykrotnej pensji. No chyba, że
    > zarabiasz 5.000 zł. Żadnego weksla nie podpisywać.

    o ile protokolarnie pracodawca nie powierzył mu mienia...
    p.
    W.