  • 1. Data: 2003-09-30 09:43:00
    Temat: choroba a inne formy dzialalnosci
    Od: "PERONIK" <a...@z...net.pl>

    Witam

    Bedac pracownikiem na etacie, jestem na zwolnieniu chorobowym przez miesiac
    lub dwa w razie komplikacji zdrowotnych.

    Czy w tym czasie moge pelnic obowiazki prezesa zarzadu spolki z o.o. - tzn
    czy musze rejestrowac sie w zusie czy moze to byc umowa autorska, czy jakies
    inne rozwiazanie.

    Chodzi o to zeby na poczatku dzialalnosci miec jeszcze dochod z etatu???

    z gory dzieki

    adam

  • 2. Data: 2003-09-30 12:45:23
    Temat: Re: choroba a inne formy dzialalnosci
    Od: "diddo" <d...@g...pl>

    Powiem tak
    miałem podobną sytuację
    i wiem ze faktury np: nie mogłem wystawić
    ale będąc na chorobowym założyłem działalność i jakoś sie nie przypieprzyli
    może dlatego ,że to wtedy jeszcze pracodawca za mnie płacił.

    Pozdrawiam Robert Drygała
    d...@w...pl
    r...@s...pl

    //--------------------------------------------------
    ---------//

  • 3. Data: 2003-09-30 13:01:47
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "diddo" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powiem tak
    > miałem podobną sytuację
    > i wiem ze faktury np: nie mogłem wystawić

    A ciekawe dlaczego....
    Czyzby w L-4 byl;o napisane "chory nie mozne pisac" ?

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-09-30 15:35:03
    Od: "PERONIK" <a...@z...net.pl>

    problem w tym ze ja chce zalozyc dzialalnosc oraz wejsc do spolki z o.o. -
    czy w tym temacie ktos cos wie???

    a nwaiązując to na jakiej podstawie nie mogłeś wystawić faktury?

    dzięki