  • 1. Data: 2005-03-08 17:27:54
    Temat: chcę sprzedać pomysł - jak się zabezpieczyć przed kradzieżą
    Od: "sebart" <p...@g...pl>

    mam pomysł na niezły interes
    z biznesplanem, nieznany na rynku, oryginalny
    zyskowny!!!
    chcę go sprzedać dużej firmie
    jak się zabezpieczyć przed kradzieżą?
    oczywiście w rozmowie musze przedstawic szczegóły
    boję się że powiedzą ze ich nie interesuje, a pomysł przechwycą, bo można na
    nim zarobić
    jak to rozgryżć??
    pomóżcie

  • 2. Data: 2005-03-08 17:37:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    sebart wrote:
> [...]
    > oczywiście w rozmowie musze przedstawic szczegóły
    > boję się że powiedzą ze ich nie interesuje, a pomysł przechwycą, bo można na

    wziąć dobrego prawnika i przed pokazaniem firmie pomysłu podpisać z nimi
    papier, że jeżeli się nie zdecydują z niego skorzystać, a potem w
    okresie np 10 lat go użyją, to .... 50% dla ciebie.

    Popatrz jak rozwiązują problem biuro pośrednictwa obortu nieruchomościami.
    Przecież muszą klientowi pokazać dom i też nie wiadomo, czy klient się z
    właścicielem domu za ich plecami nie dogada.
    Klient (i właściciel zresztą też) przed pokazaniem domu podpisuje
    papier, że jeżeli dojdzie do zawarcia transakcji po za biurem to
    pośrednikowi i tak prowizja się należy.

  • 3. Data: 2005-03-08 17:41:20
    Od: "sebart" <p...@g...pl>

    czyli musze mieć kasę na prawnika?
    a tu sucho...

  • 4. Data: 2005-03-08 17:41:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    sebart wrote:
    > czyli musze mieć kasę na prawnika?
    > a tu sucho...

    no raczej bez prawnika dobrej umowy sam nie napiszesz.

  • 5. Data: 2005-03-08 17:51:46
    Od: "sebart" <p...@g...pl>

    a jakie to koszty?
    ktos w krakowie pomoże?

  • 6. Data: 2005-03-08 22:01:16
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 08 Mar 2005 11:37:05 -0600, witek naskrobał(a):

    > wziąć dobrego prawnika i przed pokazaniem firmie pomysłu podpisać z nimi
    > papier, że jeżeli się nie zdecydują z niego skorzystać, a potem w
    > okresie np 10 lat go użyją, to .... 50% dla ciebie.

    oni nie użyją bo zrobi to ich 'znajomy' lub spółka zależna i po temacie.

> [...]
    > Klient (i właściciel zresztą też) przed pokazaniem domu podpisuje
    > papier, że jeżeli dojdzie do zawarcia transakcji po za biurem to

    Nie porównuj usługi z przedmiomtem materialnym. Tu takie zabezpieczenie
    nic nie pomoże.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2005-03-08 22:06:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Sebol wrote:
    > Dnia Tue, 08 Mar 2005 11:37:05 -0600, witek naskrobał(a):

    > oni nie użyją bo zrobi to ich 'znajomy' lub spółka zależna i po temacie.

    dlatego trzeba dobrego prawnika.