  • 1. Data: 2005-05-08 20:35:39
    Temat: cesja książeczki mieszkaniowej a zmarly
    Od: "Adi Cherryson" <g...@a...net.pl>

    Witam
    mam taki problem i nie wiem gdzie z tym isc

    Zmarl moj brat rodzony i on mial ksiazeczka mieszkaniowa
    Jak ja przepisac na siebie

    mam akt zgonu i co dalej ?

    za porade z gory dziekuje
    Grzes

  • 2. Data: 2005-05-08 21:21:42
    Temat: Re: cesja książeczki mieszkaniowej a zmarly
    Od: "jasi" <j...@p...onet.pl>

    musisz mieć sądowe postanowienie o nabyciu spadku
    (trzeba złożyć do sądu wniosek o stwierdzenie nabycia spadku a później z
    postanowieniem dalej czyli do PKO....)
    jasin