  • 1. Data: 2005-05-08 21:37:22
    Temat: Technikum Gornicze-Bytom Absolwenci z 1980 KOREKTA
    Od: Poszukujacy <bb.mull@WYCIAC_TOgmx.net>

    Szanowni Grupowicze,
    do wyslanego przed kilkoma dniami ogloszenia zakradl mi sie blad.
    Podalem nieprawidlowo adres mailowy.

    Prawidlowy adres to:
    b...@g...net

    Mam nadzieje, iz Grupowicze jeszcze raz wybacza mi ogloszenie nie na temat.
    Nie mam jednak innego sposobu odnalezc dawnych kolegow.

    Nizej powtarzam zamieszczone poprzednio ogloszenie:

    "Witam Grupowiczow,
    Dotyczy: Spotkanie pomaturalne w Bytomiu
    z okazji 25-lecia po maturze organizowane jest spotkanie absolwentow TG w
    Bytomiu.
    Spotkanie mialo nastapic o wiele wczesniej (zgodnie z naszymi wowczas
    ustaleniami). Tak jakos sie zlozylo, ze dopiero teraz jest to mozliwe.
    Zebralismy sie juz spora grupa (z roznych klas). Poszukujemy pozostalych.
    A wiec, jesli jestes jednym z absolwentow z 1980 roku i chcialbys wziasc
    udzial w spotkaniu (zaplanowane na 17.06.2005 w Bytomiu) wyslij jak
    najpredzej wiadomosc mailowa pod nizej podany adres z podaniem imienia,
    nazwiska i profilu klasy do jakiej chodziles (gornicza, mechaniczna itd).
    Prosze rownoczesnie o poinformowanie innych znajomych z ktorymi utrzymujesz
    kontakty.
    O wszystkich szczegolach poinformuje zaraz po otrzymaniu wiadomosci.

    Zwracam sie rowniez do ludzi mlodych: jesli Twoj rodzic mial cos wspolnego z
    w/w technikum poinformuj go, prosze o tym.

    Adresy pod ktorymi oczekuje na korespondencje:

    c...@g...de (nieprawidlowy!)
    b...@g...de (nieprawidlowy!)