  • 1. Data: 2005-05-08 20:33:42
    Temat: Zadłużenie za czynsz wobec Zarządu Budynków Komunalnych
    Od: "Figaro" <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam taką historię. Mam mieszkanie własnościowe. Do października 2002 roku
    zarządzającym budynkiem był Zarząd Budynków Komunalnych. W październiku 2002
    roku utworzona została Wspólnota Mieszkaniowa. Ale ja mam w dalszym ciągu
    zadłużenie za czynsz w ZBK. Duże, ok 4.000zł. Jak w X.2002 roku zmieniał się
    zarządzający budynkiem to podpisałam ugodę co do spłaty tego zadłużenia z
    prezesem ZBK i spłacam swój dług. Wobec Wspólnoty nie mam zadłużenia.
    I stąd moje pytanie jak się ma temat przedawnień zadłużenia w takim przypadku?
    Pytanie nasuwa się ponieważ jestem zainteresowana powiększeniem mieszkania o
    część sąsiadującą z moim mieszkaniem i nie wykorzystywaną bezpośrednio przez
    lokatorów. Zaznaczę jeszcze, że udziały we Wspólnocie ma również gmina. Nie
    chciałabym w związku z tym narobić sobie jakiegoś bigosu w momencie złożenia
    podania w sprawie powiększenia mieszkania.
    Dziękuję z góry za pomoc

  • 2. Data: 2005-05-09 06:29:44
    Od: "Figaro" <f...@p...onet.pl>

    Nikt mi naprawdę nie pomoże?