  • 1. Data: 2005-05-08 18:31:57
    Temat: oszustwo , adokat i sprawa w Srodzie Śląskiej
    Od: "Jarek" <s...@o...pl>

    WItam wszystkich mam problem i kilka pytan do tych co znają sie na rzeczy:

    jestem podejrzany sprawie o oszustwo internetowe, którego oczywiscie nie
    popełniłem, sprawa przedstawia sie tak, gosciu ze swojego konta allegro
    sprzedał fikcyjne przedmioty, ludzią podał moje konto bankowe. skąd miał
    moje konto bankowe podałem mu bo kupił odemnie laptopa, Po 6 misiącach
    policja przesłuchuje mnie w sprawie tego zajscia i jestem jako SWIADEK w
    sprawie Przedstawiłem swoją wersje i po 2 miesiącach jestem oskarrzony bo
    podono rzekomo policja nie morze znalesc Allegrowicza o nazwie SAJMONSAJMON
    i podejrzewa mnie ze to ja. GOśc ma ok 107 komentarzy.
    Ja obecnie dostałem wezwanie do sadu w środzie sląskiej na sprawe sądową w
    tej sprawie jako oskarżony,
    czy jest mozliwosc przeniesienia sprawy do sądu rejopnowego do koła gdzie
    mieszkam ok 20Km, bo do srody sląskiej jest ok 250 km a pewnie na 1 sprawie
    sie niie skończy,
    aha i czy znacie jaiegoś dobrego adwokata w srodzie śląskiej i tak
    orientacyjnie ile by za to zobie zaliczył by mnie bronic. dzięki za szystko

    oto mój nr gg: 6442516 lub SKYPE: jareksliw

  • 2. Data: 2005-05-09 07:08:44
    Temat: Re: oszustwo , adokat i sprawa w Srodzie Śląskiej
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedał fikcyjne przedmioty, ludzią podał moje konto bankowe. skąd miał
    > moje konto bankowe podałem mu bo kupił odemnie laptopa,

    Może naiwne pytanie, co się stało z pieniędzmi, które trafiły na Twoje
    konto?