  • 1. Data: 2003-11-03 12:22:47
    Temat: brytyjskie prawo socjalne ?
    Od: "niepokor" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    Insteresuje mnie zgadnienie jak w temacie. W szczególności świadczone na
    rzecz dzieci i bezrobotnych. Jeżli ktoś posiada adres strony o takiej
    tematyce będę bardzo wdzięczny za link. Jeśli natomiast ktoś jest chociaz
    trochę zorientowany w temacie to będę równie wdzięczny za krótkie
    naświetlenie sytuacji. To znaczy: czy jakieś świadczenia są tam (tzn w GB)
    przyznawane zwyczajowo/w szczególnych przypadkach na rzecz dzieci (na
    przykład na naukę), na jakich zasadach w jakiej wysokości. Podobnie w
    przypadku bezrobotnych czy mają jakieś świadczenia/zasiłki, jak to działa, w
    jakiej wysokości.

    z góry dzięki

  • 2. Data: 2003-11-04 20:38:24
    Temat: Re: brytyjskie prawo socjalne ?
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "niepokor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przykład na naukę), na jakich zasadach w jakiej wysokości. Podobnie w
    > przypadku bezrobotnych czy mają jakieś świadczenia/zasiłki, jak to działa,

    Z tego, co się orientuję, to świadczenia socjalne są wyjątkowo korzystne dla
    rodzin wielodzietnych. Im więcej dzieci -tym więcej kasy z budżetu na ich
    utrzymanie. (Szkoda, że w Polsce tak nie ma .....)
    Mam kuzynkę w Anglii, ma trójkę dzieci mieszka z nimi w ... -->domu
    jednorodzinnym, który otrzymała od państwa i za pieniądze, które jej państwo
    łoży na utrzymanie owych dzieci.
    W szczegóły nie wchodziłam - ale warunków w jakich mieszka to u nas może
    pozazdrościć spory procent rodzin w Polsce. Tam się po prostu dba o
    człowieka.

    --
    pozdr.