  • 1. Data: 2003-11-03 12:03:28
    Temat: Wynagrodzenie.Czy przepada?
    Od: "Katarzyna Wagner" <k...@g...pl>

    Witam,

    Chcialam zapytac czy wedlug prawa nalezy odebrac nalezne wynagrodzenie w
    okreslonym czasie, bo w innym razie przepada? Jesli tak to ile jest na to
    czasu? Znajoma mowila mi, ze 30dni ale szczerze powiedziawszy pierwszy raz
    sie z tym zetknelam i wole sie upewnic czy warto jechac do firmy:)

    Pozdrawiam
    Kasia.

  • 2. Data: 2003-11-03 13:06:08
    Temat: Re: Wynagrodzenie.Czy przepada?
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Chcialam zapytac czy wedlug prawa nalezy odebrac nalezne wynagrodzenie w
    > okreslonym czasie, bo w innym razie przepada? Jesli tak to ile jest na to
    > czasu?

    To zalezy z jakiego tytulu to wynagrodzenie. Jesli ze stosunku pracy to masz
    3 lata czasu, potem sie przedawnia.(art 291 kp)

    Znajoma mowila mi, ze 30dni ale szczerze powiedziawszy pierwszy raz
    > sie z tym zetknelam i wole sie upewnic czy warto jechac do firmy:)

    Hehe, ja tez pierwszy raz slysze taki termin przedawnienia:)

    Dan