  • 1. Data: 2003-11-03 11:55:45
    Temat: Wizyta
    Od: "krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Mam zapytanie,czy zdzialam coś w sądzie przeciwko mojej eks konkubinie ktora
    mi utrudnia widzenia z 3 letnia corka ,tzn wyjezdza kiedy chce ,wraca kiedy
    chce, do telefonu mi jej nie daje itp.Czy sąd moze zarzadzic jakies
    konkretne terminy odwiedzin corki?ż gory dziekuje

  • 2. Data: 2003-11-03 18:26:44
    Temat: Re: Wizyta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z tego co wiem sąd na wniosek strony może wyznaczyć ścisłe terminy widzeń.

  • 3. Data: 2003-11-04 20:39:51
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl>

    > Z tego co wiem sąd na wniosek strony może wyznaczyć ścisłe terminy widzeń.

    co mamusia i tak może obejść ... (znam z doświadczeń brata) :-/

  • 4. Data: 2003-11-06 16:02:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No ale to zawsze stwarza dalsze pole do walki o widzenia. W nieskończoność
    omijać nie będzie.