  • 1. Data: 2005-11-29 11:43:43
    Temat: bilety ulgowe dla doktorantów
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Witam,
    Słyszałem kiedyś z kilku źródeł, że doktoranci warszawscy wywalczyli
    sobie prawo do ulgowych przejazdów autobusami. No i właśnie dostałem
    mandat ;(

    Przewertowałem regulamin ztm i nie ma tam słowa o doktorantach.
    Jedyne co znalazłem to:
    "Ustawa z dnia 12 września 1990 r. o szkolnictwie wyższym
    (Dz. U. Nr. z dnia 27 września 1990 r.)
    Art. 153. (167) Studentom przysługuje prawo do korzystania z 50% ulgi w
    opłatach za przejazdy środkami komunikacji miejskiej."

    Czyli jeśli dobrze rozumiem to cała sprawa się robija o to czy
    doktoranta traktujemy jako studenta czy nie.

    Możecie mi powiedzieć jak to jest w rzeczywistości?

    pozd,
    jj
    --
    I come from the Land Of Imagination

  • 2. Data: 2005-11-29 12:08:25
    Temat: Re: bilety ulgowe dla doktorantów
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości news:rhwfypfk7bk.fsf@jj.jj...
> [...]
    > doktoranta traktujemy jako studenta czy nie.
    >
    > Możecie mi powiedzieć jak to jest w rzeczywistości?

    A nie ma limitu wieku ?

    studenci - doktoranci owszem ale np przed 24 rokiem życia - nie wiem strzelam !!!

    A.

  • 3. Data: 2005-11-29 12:13:43
    Od: "Zbyszek" <z...@w...pl>

> [...]
    > doktoranta traktujemy jako studenta czy nie.
    >
    > Możecie mi powiedzieć jak to jest w rzeczywistości?

    Limit wiekowy jest poza tym do zniżki uprawnia posiadanie Legitymacji
    Studenckiej a z tego co sie orientuje to chyba Doktoranci nie mają
    legitymacji studenckich.
    Ale moze sie mylę.

  • 4. Data: 2005-11-29 12:18:55
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Zbyszek napisał(a):
    > Limit wiekowy jest

    nie ma

    a interpretacja przepisów chyba rzeczywiście zmieniła się w którymś
    momencie, pozostaje zapytać się bezpośrednio w ZTM albo przejrzeć te
    kilkaset archiwalnych komunikatów ;)

    KG

  • 5. Data: 2005-11-29 12:20:08
    Od: "thevenin" <s...@m...bols>

    > A nie ma limitu wieku ?

    na MZA nie ma
    pozr

  • 6. Data: 2005-11-29 12:24:27
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    > Limit wiekowy jest

    Nie ma limitu. Patrz wyżej (art 153 ustawy).
    Jest w ZDM wprowdzony limit wieku dla studentów zagranicznych (na podstawie
    isic).
    Pozdr

  • 7. Data: 2005-11-29 12:26:12
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu jimmij porozsypywal nastepujace haczki:
    > Słyszałem kiedyś z kilku źródeł, że doktoranci warszawscy wywalczyli
    > sobie prawo do ulgowych przejazdów autobusami.
    A te zrodla to wiarygodne byly?
> [...]
    > Czyli jeśli dobrze rozumiem to cała sprawa się robija o to czy
    > doktoranta traktujemy jako studenta czy nie.
    Doktoranci nie maja znizek na mocy ustawy o szkolnictwie wyzszym. Moga
    ja miec jesli rada miasta (tudziez inny organ zarzadzajacy mpk/ztm czy
    jak to zwac) wyda odpowiednia uchwale. Ale musi byc tam jasno napisane
    ze chodzi o doktorantow. Wiek nie ma wtedy nic do rzeczy. Tak jest np od
    niedawna w Lodzi.
    > Możecie mi powiedzieć jak to jest w rzeczywistości?
    Najlepiej zadzwonic do ZTM i sie zapytac.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-11-29 12:37:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    jimmij <j...@j...jj> writes:

    > Możecie mi powiedzieć jak to jest w rzeczywistości?

    Doktorant nie jest studentem. Pracownikiem tez zreszta nie.

    MJ

  • 9. Data: 2005-11-29 15:53:35
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 29 Nov 2005 13:37:27 +0100,
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> screamed:

    > Doktorant nie jest studentem. Pracownikiem tez zreszta nie.

    Doktoranci zaoczni też? (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 16:53:20 user up 10810 days, 4:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Life doesn't imitate art, it imitates bad television. -- Woody Allen

  • 10. Data: 2005-11-29 20:53:43
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > Doktoranci zaoczni też? (-: