  • 1. Data: 2005-11-29 11:00:12
    Temat: sprzeciw w ilu egzemplarzach
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

    Witam, wypelnilem druk sprzeciwu od nakazu zaplaty w postepowaniu
    upominawczym i dołączyłem zalaczniki Czy mam to wyslas tylko na adres sądu i
    w ilu egzemplarzach, czy tez wyslać do powoda? Powodem jest tylko jedna
    firma.
    Dzieki za info
    artur

  • 2. Data: 2005-11-29 11:05:37
    Temat: Re: sprzeciw w ilu egzemplarzach
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur napisał(a):
> [...]
    > w ilu egzemplarzach, czy tez wyslać do powoda? Powodem jest tylko jedna

    na adres sądu - oryginał i odpis sprzeciwu wraz z załącznikami dla powoda

    KG

  • 3. Data: 2005-11-29 11:32:47
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

    > na adres sądu - oryginał i odpis sprzeciwu wraz z załącznikami dla powoda
    >
    > KG

    dzieki