  • 1. Data: 2005-11-29 10:04:54
    Temat: fragmenty filmu w internecie a prawa autorskie
    Od: "$tipa" <d...@k...com.pl>

    Ponoć można umieścić na stronie kilkuminutowy fragment filmu, co nie łamie
    praw autorskich. Czy zna ktoś jakiś konkret w tej sprawie?

    --
    $tipa
    d...@k...com.pl

  • 2. Data: 2005-11-29 11:02:50
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "$tipa" wrote:

    > Ponoć można umieścić na stronie kilkuminutowy fragment filmu, co nie łamie
    > praw autorskich. Czy zna ktoś jakiś konkret w tej sprawie?

    Ja wiem tylko, ze nalezy w takim wypadku uzyskac pisemna zgode na
    umieszczenie. Jakby sie odwidzialo autorowi.

    Pozdr

    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl
    ________________
    Deszcze Niespokojne - sf, opowiadania .......... http://tiny.pl/xxr1

  • 3. Data: 2005-11-30 09:53:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dmh966$af3$1@atlantis.news.tpi.pl>, $tipa wrote:
    > Ponoć można umieścić na stronie kilkuminutowy fragment filmu, co nie łamie

    Bez zgody autora nie można.

    > praw autorskich. Czy zna ktoś jakiś konkret w tej sprawie?

    Tak, sprawdź w archiwum grupy.

    --
    Marcin